Friday, September 5, 2008

YANG HEPI.....YANG MEMBENCIKAN....

YANG HEPI.....

ape punye tajuk daa... huhuhu... takpe2... ape yg membuatkan aku hepi... hmm... ari ni ak dah dpt dah surat tawaran biasiswa JPA tu... best woo... setahun sume skali termasuk elaun ak dapat 7000++... kalau satu sem aku dpt 3 ribu lebih la... brape kali ganda dari duit ptptn yg aku dapat skang ni.. hakhakhak.... best2... yg paling peningnye tu la... nak kena isi borang sane cni... huhuhu... dgn setem hasil la..itu la.. ini la... nak dapat duit pun susah kan.... kalau tang kena byr tu.. cpt je prosedur...huhu... takpela.. yg penting dapat duit... (kata mata ni dh nampak simbol ringgit je.. :P)

______________________________________________________________________

YANG MEMBENCIKAN....

okay.. ari ni aku ada presentation utk KO Pemikiran Pemimpin... dulu die panggil Pemikiran Mahathir... tapi memandangkan Mahathir dh kuar UMNO.. pak lah suh tukar nama.. truk tul... huhuhuhu.... dah2... tanak cte pasal diorg ni... grup aku ada wat persembahan multimedia... agak gempak..tapi slacknye.. sound tak dgr sgt... huhuhu... tang present tu sume okay... tp sakit atinya... bertubi2 soalan menimpa... kebykkannye dari org lelaki.... tau dh.. diorg nak kenakan kitorg... eeeeeeeeeee gerammmnyeeeeeeee......... dhla tanye soalan mengarut... pastu saje je nak timbulkan isu politik dalam tu... tajuk presetantion ak kan "PENDEKATAN DR.M DALAM MENANGANI KRISIS EKONOMI 1998"... ada la skit kaitan ngn isu politik... tapi takyah la nak bangkitkan dlm kelas... ishhhhhh.... ak dah aim dh dak2 yg tanye soalan2 td... siapla diorg ble turn diorg smpai nanti..................... jangan cari pasal ngn ak k...

____________________________________________________________________

YANG HEPI LAGI...

esok parents aku datang..... beshnya.... tak sbr nak bukak pose ngn diorg..... rindu ngn mak and ayah... pastu nak ngadu kat mak mcm2.... kan anak manja mak ngn ayah ni... :P....


see u thenn...

x0x0
~adeq~

4 comments:

Anggerek said...

1) wahhhh nanti kena blanje aaaaa dh dpt scholar jpa...raya nanti blanje cik an, ok ;)

2) that's a good practice for you...from there, u can learn how to control your audience...

3) send regards to your mum n dad (aka my sis and bro in law)

CUteY^ANgEL said...

bleh je blanje... adik blanje air sirap kurang harga k... hakhak

afdsmkad said...

wahhh...
bley la tu share2..
i pon dapat sket je ptptn..
kate syg kat sepupu..
so ringankan2 la tangan hulurkan bantuan:D

CUteY^ANgEL said...

hakhak... sepupu dapat scholar PAMA lagi byk dr kte..:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...